Top 15 fick det bli, haha

Jag kan skriva mina top 10, inte för att ni kanske bryr er men ändå !.. Jag kan inte välja, men nummer 1 till 4 gillar jag lika mycket! skulle vilja göra en längre lista för jag älskar alla hans låtar,haha..

1.You rock my world
Älskar allt med den låten, dont know why, det är bara typiskt min musiksmak.

2. Speechless
Den är så jvla underbar ! texten alltså, jag börjar gråta av den, haha...

3. Man in the mirror
Den ger ett ''meddelande'' som jag skrev i en annan text till världen, allt med den är också så jävla bra, gillar melodin och allt.

4. Rock with you
Han är skitsöt på musikvideon! älskar den låten, blir glad av den.

5. You are not alone
Börjar gråta av den med (mes), den är så himla fin.

6. Dirty Diana
så jävla HET när han uppträdde den live ! men som min bloggpartner säger, det är som en liten historia i låten, älskar soundet också.

7. The way you make me feel
ÄLSKAR musikvideon, soundet, texten och allt, en av dom få låtar som gör mig riktigt riktigt glad.

8. Billie Jean
Blir glad av den ,en klassiker, så jävla grym när han uppträder den live.

9. They dont really (?) care about us
 
Den har en mening, älskar texten , JAG tror att den är lite menad till sin pappa som det låter som , men texten och allting, den är väldigt genomtänkt, som i princip alla hans låtar är.

10. Black or White
Det finns en mening bakom den låten, blir riktigt glad av den( som alla andra dårå..) Den är skitbra.

11. Heal the world
texten i den här låten är underbar, det ger ett meddelande som Man in the Mirror också gör till världen. Han ville att vi skulle göra världen till en bättre plats, och att folk verkligen ska lyssna på det här. Den är viktig tycker jag, den får många människor att tänka om.


12. Beat it
Har lyssnat sönder den låten nu, så det hamnade här nere, men kommer alltid tycka den är lika bra. Gillar texten och dansen och allt.

13.Thriller
Blir glad av den, musikvideon och allt är skitbra, allt jag kan säga, den borde vara högre upp på listan men som sagt, det är väldigt konstig ordning, den är ju en klassiker!

14. Human Nature
Genomtänkt, jättebra låt. Love it !

15. Smooth criminal
Så jävla grym låt! musikvideon och allt, gillar hans röst i den här låten.




Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: haha ja det var jag med. jag svimmade efteråt ;)

2009-08-03 @ 00:00:47
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

Jag har gått och blivit förälskad i låten she's out of my life, eftersom ni har skrivit lite om hans låtar undrar jag om ni kan skriva om den låten skulle vara hur trevligt som helst.

PS fler citat.

R.I.P Kng of pop a true legend <3

2009-08-04 @ 15:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0