Omer är inte Michaels son


Äntligen har sanningen kommit fram om Omer Bhatti, den unga mannen som det har påståtts är en son till Michael Jackson. När MJ begravdes var Omer på plats och satt med Michaels familj, något som bara stärkte ryktet. Omer har nu uttalat sig om ryktet och berättar att han och Michael var mycket nära vänner, mer som bröder än far och son. När Omers familj flyttade till Neverland (Michaels hem i många år) så blev de två nästan som familj. Omer berättar att han har gått ner massvis i vikt den senaste tiden på grund av sorgen över Michaels död. Nu vet ni sanningen!

Källa: Posh24

Tycker ni att dom är lika? Alltså om man jämför med hur Michael såg ut som ung, själv tycker jag att dom inte är lika, men det är svårt att avgöra faktiskt! Men Omer är alltså inte Michaels son, de var bara goda vänner.

Kommentarer
Postat av: anonym

fan va bra blogg!

när jag börja läsa lite av den kunde jag inte sluta.du är så bra på att skriva och jag tycker du har helt rätt vissa gånger.Jag tycker också det är helt jävla sjukt att man kan hålla på så som alla tidningar gjorde och gör,för att det bara var michael men om det var någon annan var det fan ingen som brydde sig. varför skulle han bli utsatt för sånt här? han var den bästa människan på jorden och kommer alltid vara våran king of pop<3

2010-06-19 @ 12:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0