Idol - Michael Jackson

Ingen har väl missat att Eddie i idol, som åkte ut, sjöng Man in the mirror? ;) Jag tycker han gjorde det bra faktiskt, tyckte inte han skulle ha åkt ut, det finns ju fler som är bättre än honom men ändå. Min lärare hade honom som elev förut och han hade det svårt i skolan, han blev mobbad och så och dom visste inte riktigt hur det skulle gå för honom i livet. Men sen så sökte han till idol, jag tycker verkligen han förtjänar den här chansen. Fattar inte hur folk kunde mobba honom, han är ju jättesöt ju? Aja folk är ju pantade i huvudet som mobbar andra, så är det ju. Det är många som är riktigt bra i idol, men också några stycken fjollor som inte borde vara med, så ut med fjollorna och in med Eddie som har känsla, or what do you say? :D Förresten är det nån mer än jag som tycker att Andreas Carlsson är en pmsgubbe? Han verkar ju typ sur helatiden haha.



Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

Lägger upp denna bloggen bland mina länkar:)

2009-10-01 @ 09:37:54
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Postat av: ppelin@pea

nääe , ja tycker inte att han sjöng man in the mirror så bra :P

2009-10-01 @ 18:30:54
Postat av: Sanela , ♥

Nej, fan asså !

Eddie är skitsöt & snygg , han sjunger urbra .

Jag fattar ingenting. Sötnosen , älskar honom <3

Han är bäst i idol enligt mig !

2009-10-03 @ 21:33:02
URL: http://sanelacuskic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0