Still can't believe it

Idag är det exakt 3 månader sen jag satt helt mållös i bilen, helt död mitt i natten/morgonen. Varför just han? Dom bästa dör först, men idioterna lever fan för alltid. Alltså det är ju helt sjukt, han dog en vecka innan hans turné, vilken timing alltså, riktigt dålig timing. Undra vad som hade hänt om han fortfarande levde.. Undra hur konserterna skulle bli. Jag tror inte dom skulle bli bra, dom skulle bli BÄST. Har tänkt på det, det skulle vara den mest storslagna comebacken genom tiderna, utan tvekan.

Det bästa som finns är när man är ledsen, glad och arg kan man lyssna på hans musik. Det är så jävla skönt att lyssna på honom, och varje gång jag vart ledsen eller arg eller nåt, så har jag blivit glad. Nu har jag kännt att jag inte tycker det är kul att lyssna på annan musik än Michaels, självklart gör jag det ändå, men det känns liksom inte trovärdigt. Finns så många låtar som bara handlar om bitches and hoes liksom, har MJ nånsin sjungit om sånt? Dirty diana, fast den handlar om groupies, men det är inte på samma sätt. Svårt att förklara, och jag är trött så jag borde egentligen sluta skriva och lägga mig ner och somna. Onödigt inlägg, men behövde bara få skriva av mig lite. Puss på er läsare, ni är hur underbara som helst. Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: emmie

Det är så sjukt hur mkt man kan sakna en person utan att ens ha träffat den! Saknar honom, verkligen.

kolla in min blogg? puss

2009-09-26 @ 01:37:46
URL: http://allwayssuper.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint skrivey

2009-09-26 @ 12:41:18
Postat av: Emma

väldigt bra skrivet. dedär med bitches and hoes stämmer in exakt, mj skulle aldrig sjunga något sånt förnedrande, det är de som är skillnaden mellan mj och de andra.

2009-09-26 @ 18:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0