Lisa Presley speaks out about Michael Jackson

Michael Jacksons exhustru Lisa Marie Presley beskrev Michael som "en plågad själ", som hade förutspått att han skulle sluta sina dagar på samma sätt som Lisa Maries far Elvis.

Lisa Marie Presley, dotter till "The King of Rock 'n' Roll" skriver på sin My Space-blogg om relationen med "The King of Pop", Michael Jackson, som avled på torsdagen efter en förmodad hjärtinfarkt.

Hon skriver: "När jag sitter här överväldigad av sorg, tankar och förvirring över mitt största misslyckande hittills, ser jag på nyheterna nästan exakt samma scenario som jag såg hända den 16 augusti 1977, nu med Michael, precis som han förutspådde. Jag är ytterligt, ytterligt bedrövad", skriver hon.

Lisa Marie hänvisar till hur hon och Michael hade pratat om Lisa Maries pappa Elvis, som efter år av droganvändande dog av en hjärtattack vid 42 års ålder.

"Vid en tidpunkt i samtalet stirrade Michael på mig intensivt och sade med nästan lugn övertygelse: 'Jag är rädd att jag kommer att sluta precis som han'."

Lisa Marie skriver att hon försökte vädja till honom att inte tänka så, "men han bara skakade på huvudet som om han visste" och vägrade lyssna.

På sin blogg avfärdar Lisa Marie det envisa ryktet om att hennes äktenskap med popstjärnan var fejkat.

"Vårt äktenskap var inte en bluff, som det påståtts i pressen", skriver hon och tillägger att de skildes för att hon inte lyckades rädda honom ur hans självdestruktiva livsstil.


"Jag blev mycket
sjuk och känslomässigt och mentalt utmattad i mina försök att rädda honom från sitt beteende och från alla hemska vampyrer och blodiglar som han alltid lyckades dra till sig", skriver hon.

"Icke desto mindre, jag tror verkligen att han älskade mig så mycket som han kunde älska någon, och jag älskade honom väldigt mycket", skriver Lisa Marie Presley.


Så skrev ngn tidning,SVD tror jag det va, allt är så sorgligt ! Lisa Presley och Michael Jackson var ett perfekt par.





cuuuuuuuutie !


Kommentarer
Postat av: Sofie

en allmän fråga bara. hur gamla är ni som har startat denna bloggen?

2009-07-30 @ 23:28:28
Postat av: MJ

Vi är båda 14.

2009-07-30 @ 23:30:13
URL: http://inmemoryofmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0