Elizabeth Taylor


Michael Jacksons nära vän,
skådespelerskan Elizabeth Taylor , pratade ut på Fredagen om Michaels död efter att hon tidigare har varit så förkrossad för att vilja prata om det.


- Mitt hjärta och min själ är förkrossade. Jag älskade Michael och jag kan inte tänka mig livet utan honom. Vi hade så mycket gemensamt och hade så roligt tillsammans.


Precis som många andra, bland andra Britney Spears, såg Elizabeth Taylor fram emot att få se Michael Jackson uppträda i London senare i sommar. Hon har stått vid sin väns sida under såväl goda som hårda tider och säger vidare :


- Jag tror inte att någon kan förstå hur mycket vi älskade varandra. Den renaste, mest givande kärlek jag någonsin varit med om. Åh Gud! Vad jag kommer att sakna honom..





För er som vill läsa exakt vad Elizabeth sa, på engelska:

- '' My heart ... my mind ... are broken. I loved Michael with all my soul and I can't imagine life without him. We had so much in common and we had such loving fun together. I was packing up my clothes to go to London for his opening when I heard the news. I still can't believe it. I don't want to believe it. It can't be so. He will live in my heart forever but it's not enough. My life feels so empty. I don't think anyone knew how much we loved each other. The purest most giving love I've ever known. Oh God! I'm going to miss him. I can't yet imagine life without him. But I guess with God's help ... I'll learn. I keep looking at the photo he gave me of himself, which says, 'To my true love Elizabeth, I love you forever.' And, I will love HIM forever,"



Jag börjar gråta när jag läser det här, vill inte veta hur hon känner.. Det känns ''svårt'' för oss fans, men för hans närmaste vänner/familj, tänk hur dom känner? Det måste kännas riktigt tomt, efter en så obeskrivligt underbar människa lämnat den här jorden, som hade ett hjärta av guld.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Sv: nej, jag börja lyssna på honom samma dag som han lämnade oss ;/

2009-08-15 @ 01:27:42
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: rebecka

Sv: Ah okej. Jo ibland kanske man lyssna på Thriller eller Bad men det var nog de enda jag hört av honom. Men efter han dog så lyssna jag flera timmar varje dag och han fascinderade mig mer och mer! Nu är jag totalt fast, men ändå fail att det är försent :/

2009-08-15 @ 01:56:47
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: rebecka

Sv: Ååh vad roligt att uppträda med en MJ låt!! :')

jo samma här, folk i min omgivning har lyssnat och snackat om honom lite hela tiden. men nu är jag beroende av honom :p som du sa det går inte en dag utan att jag lyssnar på hans musik

2009-08-15 @ 02:15:34
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: CLIP

Åh, jag håller med dig. Tänk hur jobbigt vi har det, men de har de säkert 1000 gånger värre!



Jag la till den där sidan som en länk i min meny, om det går bra?

2009-08-15 @ 02:18:53
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Nono

visste du att michael va gudfar till nicole richie?

2009-08-15 @ 10:08:55
URL: http://diamantflickaan.blogg.se/
Postat av: Evelina

tack :)

2009-08-15 @ 11:32:17
URL: http://tigerlina.blogg.se/
Postat av: Helena

Va fin blogg ni har gjort till hans minne.:)!

Postat av: jennifer

ja, det är den verkligen! man blir ju påmind om att man inte är ensam och hur älskad han var och sådär :)<3

2009-08-15 @ 11:55:41
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0