Michaels vän pappa till Paris?

 

 

LONDON. Michael Jackson lämnade tre barn efter sig. Nu träder hans vän Mark Lester fram och säger:

– Jag tror att jag är pappa till Paris.

Den före detta barnstjärnan Mark Lester, 51, var Michael Jacksons närmaste vän. I en stor intervju med News of the World i dag berättar han att han kan vara pappa till ett av popstjärnans tre barn.

”Jackson var asexuell”

Enligt Lester bad Jackson honom 1996 att donera sperma. Michael ordnade en tid på en privat klinik i London åt vännen.

– Jag gav Michael mina spermier så han skulle kunna skaffa barn. Han ville så gärna ha barn men han tyckte det var svårt att ha sex. När han var i 16-årsåldern hoppade en kvinnlig barnstjärna på honom naken på ett hotellrum och han blev väldigt rädd.

– Jag skulle inte säga att Michael var bög. Snarare asexuell, säger Lester till News of the world.

Mark Lester är gudfader till alla Michael Jacksons barn. Paris, 11, är, enligt Lester, mycket lik hans egen dotter Harriet, 15.

– Jag tror att Paris är min dotter. Jag har definitivt ett speciellt band med henne.

Paris föddes i april 1998 och hennes mamma Debbie Rowe erkände efteråt att hon blivit gravid genom insemination av en anonym donator.

Orolig för vårdnaden

Mark Lester vill nu göra ett faderskapstest. Han är orolig att den nära kontakt han haft med Michaels barn kommer att upphöra nu när Michaels mamma fått vårdnaden.

– Jag tycker det är viktigt att ha kontakt. Jag älskar dem så mycket.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Valentina

Läs gärna mitt senaste inlägg om vad jag tycker om MJ :)

2009-08-09 @ 16:41:24
URL: http://valentinabaric.blogg.se/
Postat av: Valentina

Tack :)

Ja, tycker också det är falskt att ändra sin åsikt nu, efter att man har skrivit ''Jag hatar honom'', ''Han är så ful'', ''Han är ett peddo'' osv.

Känns inte trovärdigt.

2009-08-09 @ 17:15:03
URL: http://valentinabaric.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och dethär säger han när MJ har dött?

2009-08-09 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0