The white jacko? haha men sajk

Nej men nu blir jag fan arg. Laddade ner ett album av MJ som innehöll massa olika "unreleased songs", och nu har jag läst att vissa låtar inte ens är Michael som sjunger, utan nån annan människa med nästan likadan röst som honom. Jag tänkte att det inte lät som Michael så mycket, men rösten förändras ju, ju äldre man blir och sen så tänkte jag inte mer på det. Och en låt som jag älskar som heter "Mamacita" som är på både spanska och engelska, är en av dom låtarna som inte är Michael som sjunger. Ingen vet säkert om det är MJ eller inte, men folk tror att det är Jason Malachi.


HÄR ÄR TJUVEN :@



Och här är låten.


EDIT: Jo, tyvärr. Det var den där killen som sjöng låten, besviken som fan är jag. Kollade hans myspace och där fanns låten..

Kommentarer
Postat av: King Of Music! <3

Jag tycker att man hör att det inte är Michael Jackson... ^^

Har sett många inlägg på youtube och det är hur många som helst som härmar MJ. Men ingen kan kopiera vår kung!! <3

2009-08-25 @ 20:05:51
URL: http://kingofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0