Visste du att...



... MC Hammer en gång utmanade Michael att dansa emot honom, som en danstävling? Han sa att han skulle "beat it" och Michaels respons på det var: "I've seen your videos and every single dance move you use, you got off of me".

... Michael var vegetarian?

... Michael beskrev sin nära vän Elizabeth Taylor såhär: "a warm cuddly blanket that I love to snuggle up to and cover myself with.”?

... när Michael var liten brukade han lägga spindlar i La Toyah's säng?

...ett besatt superfan begick självmord år 1984 för att hans mamma vägrade tillåta honom att operera sig för att se ut precis som Michael? (Jag som trodde att jag var jävligt besatt :s)

... Michael beskrev sin egen röst som "Minnie the Mouse's" röst?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ohja! Det finns otroligt många.

Men Dirty Diana och Billie Jean.

Sen älskar jag verkligen smooth Criminal också.

Och Beat it o Heal the world.

Ja, det är nästintill omöjligt att välja.



Jag vet! men trodde ju liksom "Mj kommer ju leva för forever och är liksom odödlig typ. han kommer bli asgammal!"

Också bara han dör sådär..

usch!

2009-08-09 @ 20:37:26
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha ganska många killar lägger spindlar i sina systrars sängar har jag märkt ?? x[

Gissade på att han var vegetarian.. han älskade ju djur så mkt..

Det finns ju en kille som heter typ Ecasanova som är ett fan och opererat sig som Michael..

Och föresten..ens mamma bestämmer väl inte över att man ska operera sig? Inte om man är vuxen (a)

2009-08-11 @ 00:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0