Katherine Jackson får vårdnaden

Nu är det klart att MJ's mamma får vårdnaden om barnen. Det har skrivits i tidningarna om att Janet, La Toya, Rebbie och Diana Ross ska få vårdnaden, någon av dem, men nu är det barnens farmor som ska ta hand om dem.

Enligt ABC News är det också bevisat att Debbie Rowe är Paris och Prince Michaels biologiska mamma, men det trodde vi redan var bevisat? Men man vet ännu inte vem Prince Michael II's mamma är, man tror att det är en surrogatmamma men ännu vet man inte namnet på henne.

Debbie Rowe ska ha fått "fullvärdig umgängesrätt" och "legala rättigheter som förälder" till barnen. Katherine och Debbie har kommit överrens om att dela på betalningen av psykologer till barnen. De ska ha velat barnens bästa och inte göra det komplicerat och svårt för dem.


Katherine, Michael och Joe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:) Tackar för det!

2009-07-31 @ 00:28:15
URL: http://missisnorth.blogg.se/
Postat av: sarah

jag tycker inte att katherine skulle få vårdnaden för barnen hon är lixom 79 år gammal. jag tycker att La Toya skulle få vårdnanden för barnen.



/ sarah <3

2009-07-31 @ 14:02:08
URL: http://www.sarahslifes.devote.se
Postat av: Linda.R

varför stryka över joe ?

alltså han kanske var en otroligt "ond" pappa osv, men om michael har förlåtit honom så thats it.



2009-08-01 @ 22:24:45
Postat av: MJ

Linda R: Jo det vet vi, att han förlät sin pappa. Men efter hans död så har han utnyttjat det för att tjänar pengar, och även om han förlät Joe så tror jag att man fortfarande inte kan förlåta en person som har gjort så otroligt hemska saker mot en, jag tror inte han har förlåtit sin pappa för vad han har gjort mot honom, utan snarare för att han är just hans pappa, och man vill ju inte vara osams med sin pappa hela livet.

2009-08-01 @ 22:32:11
URL: http://inmemoryofmj.blogg.se/
Postat av: Linda.R

Jo jag är väl medveten om att joe har handlat och reagerat underligt på sin sons död.

MEN vilka är vi att dömma ? Ingen av oss känner varken michael eller joe. Vi kan inte veta exakt vad som hände under hans uppväxt och vad som skedde bakom stängda dörrar. Det finns så otroligt mycket som spelar in, men som alla inte tänker på.

Det enda vi vet är det lilla michael själv har berättat och de rykten som cirkulerat.

Hur som helst, om mj och hans familj har kunnat förlåta deras pappa, trots allt de gått igenom, så borde vi andra (som inte på något sätt har ett skit å göra med deras familjeproblem egentligen) göra samma. Eller åtminstone hålla käften.



Mannen har precis förlorat sin son. Allt detta hat mot honom är bara vidrigt. Leder inge vart.

Hur han än reagerade framför kamerorna så vet ingen jävel om hur han reagerade hemma.



Jag tar aboslut inte joe's "parti" eller något sådant och jag hoppas att detta inlägg inte missuppfattas. Vill bara klargöra.



2009-08-01 @ 23:02:33
Postat av: MJ

Sv: Jo jag förstår vad du menar och du har en poäng i det du säger. Självklart ska man inte döma när man inte känner honom men vad man har fått höra av Michael själv så får man ju intrycket av att han inte är nån snäll människa precis. Men som du sa, vi vet ju egentligen inte nånting av vad Joe gjorde och så, men vi hatar honom inte, verkligen inte, men vi gillar honom inte heller. Men tack för kommentaren, du fick mig att tänka om.

2009-08-01 @ 23:08:33
URL: http://inmemoryofmj.blogg.se/
Postat av: Linda.R

Nej jag kan ju inte säga att jag gillar honom jag heller direkt.. Man kan inte låta bli att känna lite bitterhet. Men som sagt, onödigt med all hat. Bra att du förstod min poäng i alla fall.



För övrigt verkar detta som en skitnice blogg (: Ska följa

2009-08-01 @ 23:33:27
Postat av: MJ

Sv: Tack så mycket, vad kul :D

2009-08-01 @ 23:36:12
URL: http://inmemoryofmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0