You can be a winner but u got to keep the faith

Oh shit. Känner panik, måste svara på kommentarer. Har inte gjort det på åratal typ :o Föööööörlåt allihopa. Ska ta tag i det så fort jag känner ork. Much going on right now. Idag så träffade jag min kära gamla bloggpartner som jag kallar henne, och fick världens finaste halsband, no shit. Hade redan fått ett halsband från henne som också var jättefint men tyvärr började det rosta eftersom att jag typ aldrig tog av mig det.. hehe. Är så jävla glad över det. Men det var inte det jag skulle komma till egentligen, hon ska flytta!! Och inte till nån annan kommun eller nåt, till ett annat land (!!) Och ni förstår nog säkert att det inte går att beskriva, det är så jävla overkligt :( Alltså jag kan verkligen inte skriva ner allt här för ingen av er skulle orka läsa en halv bibel om hur jävla bajsnödigt jag tycker att det är. Lägger in bilder på halsbandet sen, gav henne ett armband också.



Kommentarer
Postat av: Cybéle

Vad tråkigt =/ Vart ska hon flytta nånstans då?

2009-10-10 @ 00:25:53
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Alicia

Åh va synd :( Kommer hon kunna blogga här endå? Vart ska hon flytta? :(

2009-10-10 @ 11:08:38
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0